donderdag 9 juni 2022

De Quilts van de Nominatie deel 2

De Bloggersquilt uit 2016/2017. 
iedere week een verhaaltje met het favoriete blok van bekende bloggers.
de verhaaltjes vind je nog steeds hier op het blog.

My Tweets, ooit een blok van de maand van Erin Russek.
Ik had de eerste vier blokken volgens patroon gemaakt en de rest zelf verzonnen.

Mijn Liberty Butterfly Quilt , een samenwerkings project tussen mij en Sander
het middenblok kreeg ik als kerstkadootje ooit,
een kussen moest het worden.
Sander maakte de malletjes en ik de quilt.
(het patroon is bij Aljona te koop inclusief de malletjes)
Dit was Botanica van Irene Blanck, Ik heb ook hier zijde en linnen gebruikt.
Dat geeft zo'n mooi effect.

en tenslotte een quilt die niet heel bijzonder is maar voor mij heel veel betekend.
De stropdassen quilt van Papa.
Gemaakt toen hij in het ziekenhuis lag en we wisten dat hij niet meer thuis zou komen.
afgelopen jaar op 24 november overleed hij in het verpleeghuis.
Nu ligt de quilt bij mama op bed.







 

2 opmerkingen:

Quiltblog Janine zei

Erg waardevol, de verhaaltjes bij de quilts. Voegt echt iets toe. Dankjewel.

Frederika zei

Wat een mooie quilts. De stropdassen zijn ook super. :-)