dinsdag 14 juni 2022

Nieuwsgierig?

Voor het weekend viel maand 3 op de mat,
van "A Curious Journey"
Ik doe deze leuke BOM bij Petra Amsterdam

Ik ben nog niet echt bij omdat mijn meeste vrije tijd nog zit in de Butterfly's Ball
die nu toch wel op begint te schieten

Ik Puzzel met de laatste rand maar ik denk dat het zo gaat worden, 
maar dan wel rond om, dus naai ik hexagonnen op de 1 na laatste rand
en boogjes op de buitenste rand.
(overigens komt dat geweldige streepje dat ik als tussenrandjes en buitenrand gebruik bij ons wel bekende Zweedse warenhuis vandaan. Niet heel makkelijk te verwerken maar met een plakbatist erachter gaat het prima.)

Oke ik heb natuurlijk wel even een blokje gemaakt van de vorige maand.
(sorry ik gebruik niet alle stoffen van het pakket, maar heb een hele berg eigen keus toegevoegd)

En als het weer het toelaat zijn we natuurlijk hier te vinden

Met altijd een werkje mee

Wat een heerlijkheid....
en Scooby???

Die is daarna natuurlijk heeeel moe..

 

1 opmerking:

Annie Kingma zei

Wat een prachtig mooi quilt word dit.
Groetnis Annie