woensdag 8 juni 2022

De quilts van de nominaties

 Ik was gevraagd om 10 dagen lang achter elkaar quilts te showen op facebook en Instagram
, zonder tekst alleen het plaatje.
Jammer want de verhaaltjes erbij zijn net zo leuk.
Dus hier nog een keer de quilts maar dan met verhaaltjes erbij.
Dit is de Quilter's Patch van Edytha Sitar. (dag 5)
onze BOM uit 2018.
Ik voegde zelf het konijntje onderaan toe 
en de tak rechts trok ik door ipv de tekst.


Natuurlijk mijn insane min 1 (dag 2) , 
de leukste quilt misschien wel die ik ooit gemaakt heb.
(min 1 staat voor een blok die ik niet gemaakt heb, 
daar heb ik een ander blok voor gedaan)

een recentere quilt is de Garden of a King. ( dag 6)
de Bom van 2021/2022.
een echte uitdaging met al die cirkels.

De sterrensampler  ( dag 3 ) is een eigen ontwerp 
en een cursus als opvolger voor de basiscursus.

En ook deze applicatie quilt met een zwevend middenblok)  is een eigen ontwerp.
Met zijde, linnen en damast erin verwerkt.
Alle technieken voor de cursus Applicatie 2 zitten erin.

Morgen weer een paar!


1 opmerking:

Annemiek zei

Zoals ik laatst al bij iemand anders opmerkte quilts zijn pas quilts als er een verhaal bij zit. Mooi en leuk dat je zelf ook ontwerpt.