woensdag 11 juli 2018

een echte rommelmarkt schat!

afgelopen zondag stond deze schat ineens buiten in de tuin
waarom????

tijdens een rommelmarkt rondje vond ik een schattig doosje
met een bijzondere inhoud
een zigzag voetje, en omdat ik geen idee had bij welke machine het hoorde mocht het mee naar huis
zoals je ziet op het filmpje is het nog niet heel netjes, en zit het voetje niet helemaal goed
(komt omdat bleek het bij een pfaff machine hoorde)


maar niet getreurd met een handige Peter komt het altijd goed, een hoekje eraf en 
jawel hoor het past
en het stikt geweldig! 
( en dat voor 3 euro)


 dan nog even het volgende:

ineens kreeg ik geen meldingen meer van reakties op mijn blog.
gelukkig was ik niet de enige en kwam ik via Annelies bij Carin.
en nu werkt alles weer!
HIER vind je alle uitleg! in het nederlands!
dames bedankt voor de uitleg!


1 opmerking:

Annelies zei

Wat een geweldige vondst en fijn dat je weer reakties in de mail krijgt !