donderdag 12 juli 2018

insane 3



quilten wat een heerlijke hobby, 
 ik geniet van het maken van de steekjes
en hoe fijn gaat het niet op een quiltring op standaard.
lekker tijdens de voetbal of het tennis

ik geniet van de stofjes die ik toen met zoveel plezier verzameld had
wat zijn ze nog steeds leuk

en al zijn de blokjes niet allemaal perfect gemaakt (ach 10 jaar geleden en met heel wat minder ervaring dan nu)

en zijn de dikke naadjes niet altijd even fijn, het is een feest om te doen
elke avond een stukje, zal hij dan toch dit jaar afkomen?!



4 opmerkingen:

Annelies zei

Iedere dag even iets quilten. Voor mij werkt het. Succes !

Marguerite zei

Ik heb het boek boven op de stapel van die wil ik ooit maken liggen.
Geniet nu nog even van jou mooie quilt...

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

I love that flea market find of yours. And this project is very beautiful with the colours and fabrics. Happy Stitching!

Mrs. Sutherland zei

Even een wat langere adem en je hebt weer een prachtig stuk!
Geniet er lekker van en fijn weekeinde, Mar