maandag 2 juli 2018

Nearly Insane




                                               

hoe heerlijk is het weer deze dagen!
al is het soms wat warm onder onze overkapping (bushokje in de wandelgangen)
is het heerlijk toeven.
vooral als je dan nog een paar dagen vrij heb

dus terwijl Scooby de zon opzoekt en geniet van het feit dat we weer thuis zijn
(hij had het prima bij de jongens gehad maar zijn roedel compleet heeft toch zijn voorkeur)
de vakantie was met een sneltreinvaart droogt aan de lijn.
heb ik een oude bekende afgestoft!




hoe schandalig ook, al 8 jaar geleden kwam deze top tot stand
een deel doorgequilt maar niet tevreden omdat er ruimte in de achterkant zat
belande hij in de kast.



de lichte rand is overigens niet blijvend die zit er voor het doorquilten aan, 
en gaat er later ook weer af.
Na een grondige inspectie en alle voors en tegens af te wegen de conclusie getrokken 
dat hij mag blijven zoals hij is, de ruimte is er maar niet storend
en deels te verdelen.
dus ben ik weer aan het quilten, niet een makkelijke klus met al die naadjes.
maar wel weer heel leuk!
ik zal later eens tellen hoeveel blokjes er nog moeten!





2 opmerkingen:

Mrs. Sutherland zei

Succes met doorpitten. Toch wel een hele mooierd geworden zeg!
O ja, en welkom thuis!

Groet van Mar

Craftluver zei

Tja, als ik zo'n mooie NI zie dan moet ik wel beginnen he! Ik heb er ooit eentje gezien in 1 serie stof en die was toch zo mooi! Dus toen ook genoeg stof gekocht van 1 serie en nu nog beginnen he! De stof en patroon zijn er, nu nog de moed voor de start! Maar ik denk dat ik maar gewoon ga duikden! Dan komt ie ooit wel af!