zondag 30 oktober 2022

twee weken later.....



en heel wat uurtjes in bed en met Scooby op de bank ....
knap ik eindelijk weer wat op.

En terwijl in de winkel het een enorme drukte is,
en iedereen geniet van de Masterclasses van Galla.
doe ik aan wat thuiswerk, pakketjes inpakken.

En zet ik een paar kruissteekjes tussen de hoestbuien door.
Ik kan eerlijk zeggen het viel allemaal best tegen, ondanks de inentingen.
Maar goed het gaat iedere dag weer wat beter
en ik hoop vanaf komende week weer in de winkel te zijn.

4 opmerkingen:

Annelies zei

Nog veel beterschap toegewenst! Fijn dat het weer de goede kant opgaat.

Shirley zei

Ja je hoort mensen die zeggen dat het maar een griepje is en dat ze binnen een dag of tien nergens meer last van hebben, maar ik ken meerdere mensen die na maanden nog last hebben van het hoesten en zware vermoeidheid, concentratieproblemen en ontbreken van geur en/of smaak, terwijl ook zij alle inentingen hebben gehad. Dikke pech gewoon. Beterschap, en ik help het je hopen dat je volgende week weer lekker rond mag huppelen in de winkel.

Anke Vos zei

Hey meisje, viel dat even tegen. Doe nog maar even rustig aan en hopelijk ben je snel weer de oude. Groetjes Ank

Ineke zei

Dat heeft best lang geduurd voordat je weer opknapt. Beterschap voor de laatste loodjes