dinsdag 18 oktober 2022

Positief.....

 Ik ben altijd graag positief maar deze vorm had ik graag ontlopen. 

Na afgelopen dinsdag mijn herhaalprik te hebben gehaald verwachtte ik op tijd te zijn.

Niets bleek minder waar, 
nu maar hopen dat de prik wel wat voorwerk heeft kunnen doen en het allemaal meevalt.
mijn kerst hexagonnen liggen meer voor de show naast me,
voor nu even niet, maar misschien......
Blij wordt ik in ieder geval wel van deze vrolijke stofjes.
Ook blij wordt ik van deze lieve kadootjes die ik pas kreeg
zo ontzettend lief!!

Voor nu de pc weer uit, alle lessen voor deze week zijn geannuleerd
de winkel is gewoon open!!! 
(maar hou voor de zekerheid de website in de gaten of
 als je van ver komt bel even met de winkel
Je weet het immers nooit!)







5 opmerkingen:

Anoniem zei

De herhaal prik is geen garantie voor het niet krijgen van Corona ,het afstand houden en geen contact hebben met mensen ( wat dus in een winkel nooit lukt ) is de enige methode !

Gr Petra.

Annelies zei

Veel beterschap toegewenst !!

Frederika zei

Beterschap toegewenst ��������

Dientje zei

Beterschap. Het kerstkleed ziet er goed uit, lekkere frisse kleuren. Groet, Dientje

Ineke zei

Beterschap Jacqueline