zondag 20 mei 2018

verslaving......

Iedereen die heeft wel een verslaving, wij als lapjes/wolletjes/draadjes fans weten dat als geen ander. bakken vol hebben we,

Ik heb er een andere verslaving bij, iets minder onschuldig denk ik soms, zeker als je bedenkt dat ik er meer in mijn kast heb hangen dan ik in een maand kan dragen.
groene stipjes, rode stipjes
gekke prints

oke daar hangen sommige bij die misschien de beste tijd gehad hebben, ik weet het maar afstand doen is ook zoiets.
en iedere gelegenheid is een nieuw excuus, Deze keer waren het foto's.
tja dan kan je toch niet met een verwassen exemplaar.
gelukkig is mijn hoflevancier om de hoek bij de winkel.
en hebben ze deze zomer alweer een heerlijke collectie!
By AS (klik)


   
ze verkopen onder anderen dit merk! heerlijk en een super goede kwaliteit. en dat moet ook want de jurkjes liggen heel vaak ook in de wasmand!

dillema welke ga ik kiezen, deze of toch

deze. of toch lekker allebij.
natuurlijk want stel je voor dat deze er dan straks niet meer is.
lekker voor de komende zomervakantie, maar ook op de beurs
of idd gewoon op de foto!
dikke pret!


6 opmerkingen:

Mrs. Sutherland zei

Weten dat je er goed uit ziet is bevorderlijk voor je welzijn hoor, dus zolang je het kunt betalen is er volgens mij niets mis mee. En de lol spat er van af, dus geniet er lekker van!
Ik draag graag Studio Anneloes, en toen ik van de week goed gekleed naar mijn afspraak moest had ik 4 uur later de baan. Het helpt dus wel!
Fijne Pinksteren! Liefs van Mar

Marjan zei

Je kunt van de verwassen exemplaren nog altijd lapjes knippen.

Frederika zei

Supermooi. Dat zijn prints waar je niet op uitgekeken raakt

Ineke zei

Ze zijn mooi!!! Ik zoek al zo lang iets moois!

Anoniem zei

Och,in mijn sokkenla liggen ongeveer 55 [vijfenvijftig] paar nieuwe snoopy sokken. Koop toch een leuk jurkje erbij, niks mis mee.

quiltsathome zei

Wat heb je een leuk blog !