zondag 18 december 2016

Handig......

Ach ja wat is handig,
We hebben een winkel vol handig....
Al komt het niet altijd zo handig binnen....
Deze jongen kon van de week niet door de deur!
Gelukkig voor mij kwamen Ilona en Ansjeline heel handig die middag langs.
En die schatten hielpen met uitpakken, vouwen, opbergen!
Voor de toepassing the A-team!
Zaterdag de laatste applicatieles van applicatie1 , nog niet alles is klaar maar gelukkig hebben we de terugkom les nog in januari! Leuk was het in iedergeval wel weer!
Tussen lessen en winkel door ben ik ook heel handig bezig....
Ik oefen op twee kerstkadootjes met quilten met de machine.
Absoluut niet mijn ding, want hoe manoeuvreer je toch onder je machine.
Die vieze handschoentjes vind ik vreselijk!
Gelukkig vond ik deze: Steady Betty, free-motion  Notion!
Das echt handig, goed grip op je werk en toch je vingers vrij om bv je spoel te wisselen, draad in te rijgen etc en het zweet niet!
Ik blij en degene waar de kadootjes voor zijn hoop ik ook! Maar dat wordt vervolgt!
O en dit vind ik zo leuk, peddles maken!








2 opmerkingen:

Chris zei

Nou, je bent ècht handig hoor! Wat ga je goed met dat quilten!! Hartstikke leuk.
Heerlijk dat je af en toe wat extra handen hebt om je te helpen. Is ook gezellig!

Ineke zei

Dat wil ik ooit nog eens leren, free motion op de naaimachine!
Mooi en handig, vooral je A-team ;-)
Fijne feestdagen