donderdag 22 september 2016

Herfst!

Dat betekent stoofpeertjes en appeltaart!
Yummie! 



5 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Zo lekker! Ik heb van een vriendin ook goudrenetten gekregen. Daar ga ik o.a. Ook appeltaart mee bakken. Mmmmm!

Frederika zei

Heerlijk al het lekkers wat de herfst voor ons heeft. Eet smakelijk

Judith zei

Beiden zien er heerlijk uit! Lekker smullen

Guusje, zei

Beide zo lekker ik kijk ernaar uit. Nu nog Boerenkool en het is compleet.

Ageeth Dorsman zei

Heerlijk, ze zijn er weer... stoofpeertjes! Ze zien er zo verrukkelijk uit in jouw pannetje, dat ik morgen eens op zoek ga in de supermarkt. De appeltaart, hoe verleidelijk ook, laat ik even aan me voorbij gaan ivm de vakantiekilootjes.
Maar het is overduidelijk herfst, mijn favoriete seizoen.
Geniet van al het lekkers en groetjes van Ageeth..