vrijdag 23 september 2016

Eindelijk!

Net als bijna iedere hand quiltster heb ik een hele verzameling vingerhoeden. Jaren heb ik ieder nieuw model geprobeerd en getest. 
Ieder model had wel iets, te strak , te los, te zweterig, te glad....
Mijn favoriete model was met een half jaar tot jaar doorgesleten.
Al met al kon ik het niet vinden.  Dus bleef er niets anders over dan zelf ontwikkelen.

Zilver omdat het heerlijk zit, verstelbaar dus voor alle maten geschikt, de ideale vorm en de holletjes waar je naald zo heerlijk in blijft zitten.

Na het testen met het proefmodel, kon ik het niet laten om er meerdere van te laten maken ! 
En is dan nu mijn vingerhoed ook verkrijgbaar via de winkel! 
Voor informatie kan je terecht in de winkel in Schagen of via de privé mail van mij!


17 opmerkingen:

Wilma zei

Wat goed van je. Ik ben nieuwsgierig naar jou ontwerp en die te proberen. Succes.

Wilma zei

Wat goed van je. Ik ben nieuwsgierig naar jou ontwerp en die te proberen. Succes.

Rita zei

Oh wat goed een eigen vingerhoed ontwerpen.

Rina zei

Wat een goed idee om je eigen ideale vingerhoed te ontwerpen. Veel plezier ermee.

quiltingmieke zei

Piep oh benieuwd?? Knuf

Guusje, zei

Dat ziet er geweldig goed uit.

Anoniem zei

Wat goed en knap van jou. En je hebt gelijk, ik heb er ook al een hele boel. Maar over de laatste die ik nu heb, ben ik erg tevreden. Groetjes Wilma

Frederika zei

Wat een leuk ontwerp. Goed van je en leuk dat je hem in de verkoop hebt. Succes

Unknown zei

Mooi ontwerp Jacqueline. Hoop dat deze langer meegaat dan een jaar.

Anoniem zei

Hallo jaqueline wil je het ook in andere winkels gaan verkopen zo ja dan wil ik het ook graag in mijn assortiment kan dat? M.vr.gr. Lenie blankert

BezigeBijMirjam zei

Wat een apart ontwerp. Ik kom volgende week naar jou winkel. Dan kan ik hem proberen.

Judith zei

Wat super! Ik hoop hem ooit eens te kunnen passen.

Ineke zei

Echt een mooi ontwerp! Ook ik hoop hem ooit eens te kunnen passen.

Ageeth Dorsman zei

Ik lees het nu pas, terwijl dat toch echt geweldig leuk quiltnieuws is, jouw eigen vingerhoed! Hoewel ik mijn favoriete vingerhoed al heb (waarmee ik dus de hond ging uitlaten en onderweg pas merkte, dat ik hem nog droeg...), ben ik er wel benieuwd naar en hoop hem een keer "in het echt" te zien/voelen. Ik vind het heel knap van je, dat je dit ontwikkeld hebt!
Groetjes van Ageeth.

Chris zei

Die kom ik een keer bekijken hoor! Wat goed van je!

Anoniem zei

Is dit niet een zilveren uitvoering van de thimble lady?

neeftje zei

Anoniem, Het is geen timble lady want die is niet verstelbaar, heeft meer gaatjes en is anders gevormd.