zondag 21 juni 2015

Van een boeren meisje

Ik hoor je al denken wat nu weer,
Ik ben bezig met het maken van de BOM Farm Girl Vintage.
Een heerlijk blok van de maand die start in september bij Aljona in Schagen.
De eerste blokjes had ik al gemaakt, heerlijk die vintage stoffen. 
Zo lekker vrolijk!
Vandaag maar weer wat voorbereiden, ik teken, knip en snij de onderdelen per blokje en bewaar ze in een envelop. Zo kan ik straks achter elkaar door werken.
Wil je meedoen aan deze bom??? Ren dan even snel naar de website van aljona, www.aljona.nl ( en ook het nieuwe cursusprogramma vind je daar!) daar staat alle informatie. En natuurlijk sturen we ze ook met de post!





3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb ook alvast een proefje gemaakt maar moet nog even bij jou in de leer😁. Groetjes Marjan

Frederika zei

Dat ziet er vrolijk uit.

Bezig Plus zei

Ziet er super gezellig uit.... gaat je veel steekjesplezier opleveren.... succes!
Groetjes Anje.