zaterdag 20 juni 2015

Genieten,

De mannen vertrokken vanmorgen uit Altrip.
Jammer genoeg nog geen foto's kunnen ontvangen, wifi is toch niet zo vanzelfsprekend.

Tristan en ik genieten van een dagje alkmaar, een bezoekje aan onze favoriete winkels, copic markers voor tris en een suikerpotje voor mijn theeservies gingen mee naar huis.
Van tristan kreeg ik dit lieve thee ei erbij!
Tenslotte verwende ik mezelf met deze ketting. Die had ik een half jaar geleden al gezien en niet gekocht. Gelukkig was hij er nog!



2 opmerkingen:

Bezig Plus zei

Heerlijk zo'n verwendagje, je bent supergoed geslaagd, mooie aankopen... Fijn weekend, groetjes Anje.

Marjan zei

Hé, daar ben je weer! Op de een of andere manier ben je van mijn lijst met volgblogs verdwenen, maar nu kwam ik je tegen op Bezigplus en ik heb me gelijk weer aangemeld als volgster.
Wat spannend dat de mannen op de fiets op reis zijn, maar heel leuk voor ze en voor jou even 'rust' in huis :-)
Dan ga ik nu even een bakkie thee zetten en even lekker verder neuzen op je blog. Heel graag tot een volgende keer
Groetjes weer