maandag 6 februari 2023

Sarah Fielke BOM

 Nu mijn geheime project bij Aljona ligt is er tijd voor andere dingen.

en 1 daarvan (eigenlijk 2 ) is de BOM van Sarah Fielke.

De eerste is de Secret Garden, geïnspireerd op het gelijknamige boek

Het boek kreeg ik met kerst, en het verhaal is een klassieker.

De 31e kwam de eerste maand en ik begon heel enthousiast.
Inmiddels heb ik besloten dat ik het veel te groot vind worden
 en heb ik alles verkleind naar 75%
Dus wordt mijn versie wat kleiner.


Nummer 2 is ook een BOM van Sarah maar deze draait bij de Quiltshow.
Hier kwam deze week maand 2 van online. 
Zo leuk om deze van heel andere stoffen te maken!

Op verzoek ben ik een Bee gestart in de winkel met deelnemers aan 1 van deze 2 BOM's
Samen werken aan 1 van deze quilts, zodat je wat steun, motivatie en inspiratie krijgt.

Dan krijg je hele andere versies, zoooooo gaaf!

En deze dan om te smullen zo mooi.
Op de Bee zijn nog wat plekjes vrij, kijk daarvoor op de website
(LET OP: wij leveren niet de patronen!! Hiervoor verwijzen we naar de site van Sarah en de Quiltshow)



1 opmerking:

Frederika zei

Wat een pracht projecten. Lijkt me een hele uitdaging om het quilt te verkleinen. Succes
groet Frederika