woensdag 15 februari 2023

Een Borduuruitje

 

Samen met Marike had ik dit afgelopen weekend een borduur onder onsje.
In een aller schattigst huisje in het Overijsselse land.

Stitching with a view.
Wat was het genieten samen!
Mijn merklap groeit vooral dankzij het gemak van Pattern Keeper.
Een app die werkt alleen op android, 
dus heb ik de tablet van Sander geleend om het uit te proberen.
 (als hardcore Apple fan nog wel balen dat er geen Iso versie is)
Maar wat een heerlijk programma om mee te werken!

Eenmaal thuis nog even een klein borduurtje gemaakt gisteravond, 
want onze Marlies gaat me leren hoe ik hier een mooi afwerkrandje om kan maken met een muizentandje en gaatjes rand.

Over thuiskomen gesproken, wat een weertje was het gisteren, 
heerlijk met een kopje thee op het bankje voor.
Genieten met hoofdletters hoor!

Doe ik nu echt niet quilten????
Jawel hoor.
er is een samenwerkingsproject klaar tussen Marjan, Ellen en mij.
Broderie Press en Sashiko in een ander jasje!

en de 75 % versie van Sarah is in de maak.
en vandaag??? 
Lessen voorbereiden voor de komende week.....
zin in!!!



Geen opmerkingen: