woensdag 1 juni 2022

een lang verhaal

 

De afgelopen week was een hele drukke, met verjaardagen
maar ook in de winkel met onder andere hele mooie stoffen die binnenkwamen

De Noël - serie van Laudry Basket Quilts
met een prachtige panel, die je kan borduren,
of zoals wij doen een mooi randje omheen zetten
zijn we er dan?? nee joh er komt nog heel veel bij.
maar dat komt nog wat later

de stoffen vind je wel al in de winkel (nog niet in de webshop),
 gesneden, aan de rol of
In een heerlijke fat-eight bundel.
(24 verschillende stoffen, de panel is apart verkrijgbaar)


In de tuin voltrekt zich een ander drama
weet je nog onze scholekster eitjes?

ze waren van de een op andere dag weg....
en in het veld vonden we het lijkje van een jong.
wat vreselijk vonden we het, niets te vinden van de andere jongen.
als we later naar huis rijden zien we 
mama Scholekster met gelukkig 1 jong dat snel het hoge gras inschiet.
Poeh maakte toch mijn dag weer goed.....

Nu overigens het nest weg is konden wij de zaailingen in de tuin zetten.

Tenslotte een ander drama dat zich zondag voltrok tijdens de zondag Baltimore bee,
(waar overigens heel veel mooie en leuke dingen voorbij kwamen

en ik natuurlijk niet genoeg foto's van heb gemaakt)


Ik heb de delen van de Butterfly's Ball quilt helemaal weer los gehaald.
Ik was toch niet tevreden over de top en dus alles los,
samen met Marjan gaan we hem opnieuw in elkaar zetten.
het is even een dingetje maar......
(foto's volgen)



1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zie geen drama in die quilt !?


Gr Loes.