maandag 9 mei 2022

Van Amersfoort naar Friesland

 Er zijn van die weken dat je van het ene leuke moment naar het andere hopt.

zo ook deze week, na het heerlijke uitstapje naar Amersfoort vertrek ik op vrijdag na mijn werk de dijk over....

Mijn lief gaat samen met een groep andere Zündapp liefhebbers de Elfstedentocht rijden.

Ik kom aan in een kant en klaar paleisje dat onze camper heet,

wijntje erbij en helemaal top.

De lokatie is werkelijk prachtig.

Terwijl de mannen de mega tocht van 220 km met ronkende motoren te lijf gaan.

Pik ik mijn vriendin Joke op voor een ouderwets dagje op pad.

Wat hebben we het gemist, samen op stap.

We gaan gezellig naar Kampen want tja anders kom je daar toch  nooit.

en natuurlijk plakken er wat lapjes vast, lunchen we lekker aan het water en genieten we van de dag!

een tussen stop bij de kringloop in Lemmer en dan zegt mijn lieve Beest, start zelf maar.....

Gelukkig is daar de gele wagen met een vriendelijke ANWB meneer die ons weer op weg helpt.

met de waarschuwing dat mijn auto echt aan wat nieuwe onderdelen toe is.....

op de camping zijn de mannen weer terug en wordt mijn auto onder lading gelegd zodat ik zondag weer naar huis kan rijden.

Dus staat mijn Beest nu veilig bij mijn garage en hoop ik maar dat het snel weer goed komt.

3 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Heerlijk zo’n uitje! En ik duim voor je auto!

Annelies zei

Leuk zo samen op pad. Ik hoop dat je auto nog even blijft leven !

Marguerite zei

Heerlijk er op uit.
Balen van je auto.
Zijn altijd van die gepeperde rekeningen.