donderdag 5 mei 2022

nieuwsbrieven

 Ik ben er geen fan van, vooral omdat het maken van de nieuwsbrief bij mij altijd een vorm van stress geeft.

wat zet je erin, hoe ga je het doen, en vooral het programma waarin ik de nieuwsbrief maak.

Het is tekens een gevecht met de computer en mij.

Maar meestal lukt het dan toch, al krijgen sommige klanten dan ineens drie keer de nieuwsbrief en andere soms zomaar ineens niets.

Deze keer heb ik het besloten het programma links te laten liggen en de brief zelf in een mail te zetten.

we gaan zien of het lukt.

Dat is natuurlijk wel belangrijk want deze keer staat ons zomer programma centraal.

bordenvol met leuke workshops, daar hebben we allemaal zin in.

En als dit lukt dan komt er volgende week de nieuwsbrief met de workshops van Galla.

we zijn druk met vertalen van haar teksten. 

(althans dat doet Aljona want ik kan natuurlijk helemaal geen Russisch/Oekraïens )

Heb je nou morgen geen nieuwsbrief ontvangen??? 

geen paniek je vind alle info ook gewoon op onze website www.aljona.nl




Geen opmerkingen: