dinsdag 6 juli 2021

De dagen vullen zich

met heerlijke Bee bijeenkomsten,
Het zijn weer inloop bee's geworden, maar let wel op 
want we hebben nog wel een beperking op de groepsgrote dus aanmelden is wenselijk!
Data vind je op de website, daar zie je ook of er nog plek is die ochtend.

en wat een leuke dingen komen er voorbij, je zou willen dat je veeeeeel meer tijd had.
en als dan de post nog komt met al die leuke nieuwe boeken!!!!

of zo een prachtige Backing die je eigenlijk gewoon alleen wilt quilten.


en tenslotte deze dan, 
de puzzel hadden we al in de winkel, nu is ook het patroon boek beschikbaar.
Wij verkopen meerdere boeken van Lori Holt, en ik ben fan van haar frisse kleuren en printjes.

Op vrijdag gaf ik een lesje reverse applique,
 komend najaar komt deze ook op het programma te staan.

Marike rijgt mijn tops voor me zodat ik lekker kan gaan quilten,


heerlijk 'savonds een beetje prikken!


 

Geen opmerkingen: