maandag 19 april 2021

Een zonnige maandag

 

Begint met een blik op de message in a bottle.
weer eens stukje verder, het is een super gezellige quilt om te maken 
een prachtige afwisseling tussen applicatie en patchen.

een andere afwisseling is de quilt die ik maak met de malletjes die Sander voor me heeft geprint.
er komt een randje omheen, en dan de volgende rand.
(de malletjes hiervoor zijn in de maak )

Het is een groot bloemenfeest hier in huis, en zelfs in de tuin

Bloemen zelfs op de tuintafel omdat binnen vol staat
wat is het genieten

tenslotte wil ik mijn Kalimba laten zien.
Die heb ik van Peter gekregen voor mijn verjaardag.
een Leuk compact instument, Er zit een prachtig geluid in 
en internet biedt heel veel informatie en instucties.

Geniet van deze prachtige dag!

2 opmerkingen:

Blog van Marlies zei

Wat een leuke projecten!! Succes met t bespelen van je Kalimba!!Fijne dag!!

Shami Immanuel zei

Beautiful quilts on the wall.