donderdag 1 april 2021

Een camperdagje

Als de Lente zo uitbundig is als gisteren
met temperaturen alsof het zomer is.

Dan is het het ideale moment om onze nieuwe stoelen uit te proberen.
dus Scooby en Tristan mee en naar het Strand van Luna,
Voor een klein beetje vakantie gevoel...

Het camperblikje was even niet mee want in mijn trommeltje
zit 1 deel van de laaste zaagtandjes voor de BOM die ik aan het maken ben voor de winkel
mijn streven is dat hij over een week of twee klaar is,
(de top dan natuurlijk, het quilten laat ik aan Aljona over)

Het is een dagje met een gouden randje, 
Sander en Laura komen langs
 en nemen Scooby onverwacht mee voor een logeerpartij.
Lekker hoor hij huppelt zo mee, kijkt niet 1 keer meer om naar ons.
(geloof dat ik daar meer moeite mee had dan hij)


Vandaag weer aan het werk dus 
hophop opschieten naar Schagen.....
(weer helemaal zin in!)






Geen opmerkingen: