zaterdag 23 januari 2021

Hinkelen en flessenpost

 

Ik hinkel nog wat rond, 
Scooby moet dus ook nog even wachten want wandelen zit er nog niet helemaal in .
al gaat het gelukkig na een prednisoninjectie en verhoging van mijn medicatie
 gelukkig alweer veel beter.


Van Sander en Laura kregen we een weekje Hello Fresh, 
tjonge wat is dat lekker joh,
alles komt vers en precies genoeg aan in een box.
we hebben de hele week heerlijk gevarieerd gegeten!
(een blijvertje dus)

wat ik aan het doen ben, is een beetje lastig, een nieuwe BOM die van de zomer gaat starten
Met heeeeeel veel stukjes, maar ook met wolletjes, applicatie en patchen
En in prachtige klassieke stoffen.
Super geheim nog even maar ik kan jullie beloven het wordt het wachten waard.


Wie ook nog even moet wachten is mijn kerstquilt, wel al geregen door Marike,
dus ik kan straks zo starten met doorquilten.

In de winkel start een nieuwe Lockdown Loterij!!!!


Iedereen die iets besteld via webshop, mail, telefoon of andere kanalen doet mee.
op 9 februari trekken we uit alle deelnemers de winnaar van dit geweldig leuke patroon!
Message in a Bottle van Irene Blanck

(op de foto heb ik tevens de stoffen met tekst uit de winkel gezet, bestellen kan via mail)

Super leuk is hij he! ik voel een tussendoortje aankomen 😉😉😉


1 opmerking:

Françoise zei

Tip: favoriete recepten van HF bewaren en zelf boodschappen doen, dat scheelt heel veel lapjes...en dan af en toe een Hello Fresh weekje voor nieuwe inspiratie.