woensdag 3 juni 2020

Heerlijke dagen!


Insane was mee in het mandje, een paar dagen naar de winkel

een andere Logee was dit schattige vosje,
Vera heeft hem gemaakt!! en hij is te leuk!!
(patronen van deze leuke knuffel en andere vriendjes vind je in de winkel)

Nieuwe stoffen vragen om nieuwe combinaties, wat vind je van deze?!
Zoooooo waanzinnig mooi!

Mooi waren ook mijn nagels weer, gelukkig!
Niet naar de kapper is geen probleem maar mijn nagels vond ik toch een dingetje.

In het weekend heb ik wat werk kleding gemaakt ( let even niet op de combinatie)
een eenvoudige halve cirkelrok, 
Wil je dat nou ook? Kom naar de winkel, 
koop stof voor de rok en ik maak samen met je het patroon.
gelijk maar een tweede gemaakt !


's avonds testen we de gasbarbecue, 
een goed alternatief voor kolen en sneller nu we vaker met zijn tweeën zijn.

we sluiten het weekend af met een rondje fietsen,
Ik heb eindelijk een nieuwe (tweedehands) fiets, 
kunnen we ook op de fiets naar ons weitje!

Geen opmerkingen: