zaterdag 22 februari 2020

De Basis

deze week ging de basiscurus weer van start,
hoe leuk, nieuw gezichten, maar ook dames die hun kennis willen vergroten
want in de basis leer je toch vaak wel wat nieuws

samen met Marike maakte ik deze week vast een blokkenboek,
leuk om te laten zien hoe je handig je blokjes meeneemt als je ze voorbereid hebt
maar ook om overzicht te bewaren.

daar hoort dan ook een mapje voor tools bij natuurlijk en een mandje voor mijn spoeltjes
ik heb inmiddels vier ringen met garens, handig want dan hoef je niet al je klosjes mee te nemen
en zo blijft het ook nog eens stof vrij!

de serie die ik gebruikt heb is van Lori Holt, My Happy Place Home.
dit is een deco stof, dus steviger en ideaal voor tassen e.d.

Leuk zijn trouwens ook deze Labels van Lori Holt,
super toch om achter op je quilt te doen maar ook als label op je blokkenboek of naaitasje!

(bestellen? stuur een mailtje of kom langs, www.Aljona.nl)

Morgen is het Koopzondag in Schagen, dus is de winkel open van 11.00-16.00
kom gezellig langs voor koffie en schuif aan bij de bee.

2 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Ja daar moet ik ook eens mee bezig.........een blokkenmap.
En dan dat mapje voor je tools en speciale pennen ook handig.......................liefs.Conny

Chris zei

Leuk! Die stoffen zijn ook leuk, iets voor een laptop hoes??