woensdag 18 december 2019

Where we love is Home


De Bom waar ik aan werk voor de winkel
is heel erg van toepassing op de situatie van het moment.
 Want met het verhuizen van Sander kwam er ruimte om te schuiven met spullen.
Dus kwam er een nieuwe slaapkamer,
kreeg de oude slaapkamer van Sander een nieuwe bestemming,

en zwaaide ik met veel plezier tot slot de was en de drie deurs linnenkast uit mijn
werkkamer

en zo kwam er  een zee aan ruimte 
met plek voor een snijtafel op de perfecte hoogte
(een vroeg kerstkadootje van Peter)

ruimte voor een quilt aan de muur die zo leuk uitkomt op het behang.
waar ik heerlijk de stukjes voor maand 4 van deze leuke bom vast kan zetten,
alleen nog borduren en dan verder met maand 5

4 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een heerlijke ruime is het geworden. Je kunt er niet om heen dat het jouw kamer is aan de deur te zien.

Conny's-blog zei

Heerlijk he zo,n eigen ruimte en die is nooit groot genoeg..............liefs.conny

Ineke zei

Geweldig...ik hoop ook wat meer ruimte ;-)

Lorette zei

My shop also will have Where Love is Home as 2020 BOM. I love your clothesline... I have the bottom 3 appliqué blocks left to prep and sew then I'll be starting all the little pieced blocks.