zaterdag 24 augustus 2019

Sew along Granny's Garden

Een van mijn favoriete designers is Lori Holt

Haar patronen zijn zo vrolijk en van de stoffen wordt je zo blij.
Natuurlijk was ik meteen verliefd op haar Sew Along Granny's Garden.

In de winkel kwamen vorige week stoffen binnen en de Layer Cake's.
Nu is in het orginele patroon van de Granny's garden de blok maat 10,5 inch inclusief naad

maar het lukt om de blokken ook op 10 inch te maken en dan zijn de Layer Cake's geweldig
alleen de quilt wordt iets kleiner
na het appliceren van de midden cirkel kan je de stof erachter wegknippen en gebruiken in de bloemen. Nog wat losse lapjes toevoegen en een mooie basisstof en gaan....

omdat ik voor mezelf de template set had besteld kon ik vast een bloem maken!
meer lezen???


4 opmerkingen:

Dia witte zei

Deze vind ik ook heel mooi.😊

Gerda Hartman zei

Wat een leuke quilt. Zou er zo aan beginnen!

Ineke zei

Dit is een prachtige quilt!

Conny's-blog zei

Wat een leuke quilt is dit zeg.......liefs.Conny