vrijdag 5 juli 2019

vakantie, welkom achter het ijzeren gordijn, slot.

Scooby wacht tot we thuis zijn, 
anders dan zijn blik hier lijkt te zeggen 
heeft hij het prima naar zijn zin gehad met de jongens!
doe ik nou wat tijdens zo een reis????
Jawel

ik lees  ( vier boeken uit)

maak ik sterretjes van de stofjes die ik van peter kreeg voor mijn verjaardag


en brei ik verder aan de schaapjes die ik in Italie vorig jaar begon
(twee rijen schapen kwamen erbij )


Natuurlijk kon ik het niet laten een lapje mee te nemen uit Berlijn!
de rol is kunstleer, dun en goed naaibaar!
inmiddels zijn we weer thuis, zijn de tassen weer uitgepakt en de was gedaan
 weer aan het werk!



voor wie meer info wil over onze reis, KLIK

1 opmerking:

Marjan zei

Met veel plezier Jullie reis gelezen. Prachtig gewoon en wat was het genieten geblazen.