woensdag 22 augustus 2018

in de ban van Japan


Na die bergen inspiratie in Birmingham,
was het thuis natuurlijk weer over tot de orde van de dag
voorbeelden, ideeen, er wordt weer heel wat afgewerkt

ik kan nog niet veel laten zien maar deze wel.
hij is inmiddels bij zijn nieuwe eigenaar beland!
wat een leuke etui om te maken, maar de vulling is een dingetje
ik probeer nog even met wat alternatieven!


gisteren gingen Tristan en ik met de trein
doel: het Siebold huis in Leiden.

een klein museum maar met veel mooie spullen!


jammer dat we er relatief snel door waren maar wat er was, 
was heel mooi!
Gelukkig waren we voor de grote treinstoring thuis,

en om in Japan te blijven, gisteravond deed Tristan zijn eerste Aikido examen.
ook heel leuk!

1 opmerking:

quiltsathome zei

Wat leuk dat je in Leiden bent geweest !
Als je nog een keer gaat, ben je ook bij mij welkom, ik woon in een dorpje vlakbij !
Het Sieboldhuis is echt een museum om goed in de gaten te houden ....ze hebben vaak mooie tentoonstellingen.