donderdag 13 maart 2014

bloggersblok 63

deze week het blok van Jane in Wales!
Ik heb verschillende favoriete blokken, en één ervan ('Storm at Sea') staat al op je blog, dus kies ik een andere: "Cupid's Own"
Ik heb deze gekozen omdat ik heel erg van de combinatie piecen en applique houd, en ook omdat dit blok mijn liefde voor quilten weergeeft. Alles is gewoon leuk: de voorbereiding, het patchwork, de applique, en het doorquilten. Dus alle vier aspecten zijn hier vertegenwoordigd met een hartje.
Veel plezier ermee!

Groetjes
Jane in Wales

Hier vind je het blok op de juiste maat!

8 opmerkingen:

Annelies zei

Weer een mooi blok !

Nina Hobbysite zei

Een erg leuk blok met mooie kleurtjes

Inge zei

Wat een leuk blokje!! Nog even goed het patroon bekijken. Het is een echt "Jane-blok". Ik ga er mijn best op doen.

Carin Wijnand zei

Zo leuk, dank jullie dames :)

Saskia Smit zei

Dit is ook een snoepje

Frederika zei

Leuk hoor. En toch weer zo heel anders dan de rest.

Ineke zei

Prachtig!

Guusje, zei

Wat een mooi blok.