zondag 12 augustus 2012

een dagje op stap met de meiden,

Tja in de vakantie is het rustig op de club en met de quiltbee, maar zogauw we kunnen stappen we met elkaar in de auto om een dagje heerlijk bij te tanken!
Nadat we Henrieke hadden opgepikt bij het station,

hier eerst aan de koffie en taart,

en dan shoppen, met natuurlijk een bezoekje aan petra prins.
door alle prachtige lapjes natuurlijk helemaal vergeten foto's te maken.

Na al dat geshop maar eens een ijsje eten, echt een giga coupe en lekker dat die was!

Melig en moe geshopt tot slot nog even een kopje thee waar we gestart waren,
en oooo, wat een schattig potje!!!
daarna weer richting huis met als afsluiter nog even lekker gegeten samen.


mijn aanwinsten van deze dag, zijn deze stofjes, voor eindelijk een kerstquilt voor mezelf.


dit geweldige kopje (ik heb een kopjes tic)

en deze malletjes niet voor het mandje wat erop staat maar voor een kerst mandje.


ik kon het niet laten om vast te beginnen, het blok wordt 20x20 cm.
als het een beetje wil lukken heb ik dit jaar de quilt klaar voor kerst?!

5 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad!!!..
en dat ijsje!!!...jammie!!..;0)

leuke lappies..handig mallensetje...je kunt weer aan de slag!!...;0)
Fijne ZONdag...

Annelies zei

Gezellig hoor. Ik heb ook een aantal mokken van Bunzlau Castle.

Irena zei

heerlijk zo dagje vrij,en gezellig,groetjes irena

Guusje, zei

Wat een leuke dag hebben jullie gehad en veel mooie aankopen gedaan, prachtige lapjes en wat een mooi blok dit wordt weer een plaatje.

Stella zei

Ik heb al uitgebreid verslag gehad van Jacq. En die ijsjes; ja dan heb je well ff fijn iets te happen haha! Vind je lapjes beeldig en dat kopje; wow!