zaterdag 10 maart 2012

trots en eliza shawl!

Tristan zijn kussentje is klaar, al eerder begonnen in friesland, had hij hem van de week af!
helemaal keurig met de hand gemaakt!

de achterkant had hij zelf gekocht bij Steggeman, in Rouveen.

ik brei ondertussen aan de Eliza Shawl, en na het eerste lastige begin (grrrrr, wel vier keer opnieuws)
gaat het nu super goed!

ik ben aan de vierde rand bezig, het lijkt me vreselijk eng om straks als hij klaar is de rand door te knippen, maar goed zover ben ik nog lang niet!!!

8 opmerkingen:

Willy zei

Wat een prachtig kussen heeft Tristan gemaakt. Ik dacht eerst dat het van jouw hand was. Hij heeft er oog voor, misschien een goede opvolger van Kaffe Fassett.
Prachtige kleuren gebruik je voor de sjaal. Ik vind de patronen en combinaties van haar zo mooi. Dat knippen lijkt me ook best eng, maar het hoort zo dus zal best goed komen.
Fijn weekend, groetjes

Wilma Kuin zei

Tristan!! Knap gemaakt,.. hier mag je trots op zijn,..

GRANNY'S HOUSE zei

Petje af voor Tristan, knap hoor.
En jou sjaal zal een beauty worden, lijkt mij ook eng dat doorknippen.

Groetjes
Ines

Marloeskreatief zei

knippen!!!!wat moet je knippen dan,dood eng zeg, gr marloeskreatief

Frederika zei

Ziet er gewelidg uit dat kussen. Knippen in een breiwerk is hier in Noorwegen heel gewoon. Ikzelf heb het nog nooit gedaan , vind het ook eng, maar schijnt dus heel goed te kunnen. Succes.

Ageeth Dorsman zei

Wat een creatieve zoon heb je! Doe
hem maar de complimenten voor het
schitterende kussen dat hij heeft
gemaakt, en ook die achterkant zo
goed erbij passend uitgezocht!
En de shawl wordt heel mooi, maar dat
je er straks in moet gaan knippen, dat
is beangstigend! Groetjes van Ageeth

Guusje, zei

Wat een prachtige sjaal wordt dit een echte uitdaging en wat een prachtig kussen is dit. Geweldig heel knap gemaakt hoor.

Stella zei

de appel valt niet ver van de boom :). Het talent en de creativiteit zit echt in de familie; enig!
En je sjaal? Dat moet je mij de volgende keer eens laten zien; ziet er geweldig uit!
Groetjes,
Stella