maandag 30 januari 2012

o heerlijk huis....

 gisteren waren wij hier (niet voor de eerste keer de afgelopen 10 dagen), de laatste dag van de 10 kampen. we waren net te laat voor de laatste zetten maar dat mocht de pret niet drukken! Ook dit jaar was hij eerste in zijn groep, dus ging er een tevreden kind mee naar huis.
 een huis waar de kaarsjes aangingen en de kachel heerlijk snorde.
 boef lag op A-lokatie!
 en ik naaide wybers, het totaal aan de lap is nu 910 stuks, nog 90 te gaan.
er liggen nog 30 voorgeknipte wybertjes te wachten!

7 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

ziet er weer super uit zeg ,ben zelf gek op blauw ,prachtig en klinkt gezellig,gr marloeskreatief

GRANNY'S HOUSE zei

Dat is het fijne van de winter, je hebt zulke gezellige avonden met kaarsjes aan.
Je wybert wordt prachtig!!!

Groetjes
Ines

Wilma Kuin zei

Fijn om zo gezellig te zitten met een tevreden kind!!
Wat zijn je wybertjes prachtig!!

Guusje, zei

Wat wordt dit een prachtige quilt. En je bent al zover ik vind hem geweldig mooi worden.

Inge zei

Wow, wat veel wybertjes en wat ziet dit er leuk uit.
Ja, gezellig hè, binnen bij de kachel en kaarsjes aan....... ik zie het voor me.

quiltlodge gerda zei

Een tevreden kind en natuurlijk supertrotse ouders. Gefeliciteerd!

Stella zei

Is die wybertjes top donderdag klaar? Neem ik hem gelijk mee.....Nee hoor; maar hij is SUPER!!!! En ik kom hem maar wat graag even bewonderen! Gefeliciteerd met je zoon; trotse moeder :
Groetjes,
Stella)