woensdag 14 december 2011

de "drukke"dagen voor kerstmis!

tjonge, wat een drukte allemaal de afgelopen week!
de sint vertrok van de speelzaal en meteen stond het volgende feest voor de deur!
 maar eerst een avondje kerstballen breien voor de vrijwilligers van de speelzaal,
 behalve heel veel lol werd er werkelijk gebreid! enwat leuk, drie verslaafde breiers erbij!!!!
 daarna gingen de sint spullen aan de kant en werd de speelzaal omgetoverd!
 met koning winter, de kerstheks van lotje,
 het stalletje en lucia de lichtgodin, natuurlijk de engel die overal op neerkijkt!
 de boom werd gevuld met wantjes (gemaakt door jeannette en mij)
 kijk juf, mijn hand is in de boom!
 raai de kraai, heeft zijn nest verlaten en woont even tijdelijk in de kerst krans
 prachtige rendieren ontstaan,
 engelen vliegen door de zaal! ( wat een mooie he?!)
de post bracht een prachtige kaart van tineke, mijn kerstkaarten ruil partner van mijn clubje. wat een kunststukje he?! (mijn kaart is onderweg naar haar toe!)

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuke foto's, voor je het weet is de kerst al weer aangebroken :)

Inge zei

Ooohhh gaaf, die ballen breisters!
Het huis hangt en ligt hier a vol met die dingen......
Leuk en gezellig, de speelzaal. Schattig, die wantjes!