zaterdag 8 oktober 2011

waaien naar.........

gisteren was het natuurlijk helemaal geen lekker weer om erop uit te gaan, maar toch stapte jeannette en ik op de trein.
nee niet voor dit heerlijke appeltaartje, al was die wel heeeel lekker!
Nee om sashings te kopen voor Jeannette haar boerentrien (farmers wife).
oke, tuurlijk had ik nog wat blauwe lapjes nodig en ging er ook een doos mee naar huis.
wat daarin zit?
nou ja, wat zal ik zeggen, iets wat ik al heel lang op mijn lijstje had staan en nu vond ik dat ik het verdiend had (lol)

voorlopig blijft hij nog in de doos hoor, ik heb eerst nog wat andere dingen te doen!
zoals de blauwe blokjes,
nee tuurlijk nog geen foto's, die wachten tot de 5e!
wel een foto van mijn wybertjes,
daar was weer een stukje bijgekomen!

nu ga ik verder met wat er op mijn dienblaadje ligt! fijn weekend allemaal!

5 opmerkingen:

Annelies zei

Weet je dat we 's middags de laatste doos hebben verkocht aan een Engelse toeriste ? Je was dus net op tijd. Het was gezellig !

GRANNY'S HOUSE zei

Wat heb je een mooie blauwtjes gekocht en die doos, yummie...

Groetjes
Ines

Inge zei

Jammie, alles hier! Lekkere taart, lekkere blauwtjes en een super lekker doosje.

Fijn weekend,
Inge

Miny zei

Mooie stofjes heb je gekocht, die punt is erg leuk van al die blauwtjes.

Groeten Miny

Elly's freubel hoekje zei

Ziet er allemaal net zo verlijdelijk uit als de slagroom op de taart
Om van te snoepen!
Freubelgroet, Elly