zaterdag 1 oktober 2011

nieuwe laptop!

na een paar jaar trouwe dienst begon mijn oude laptop kuren te krijgen. Nu ben ik niet zo handig met  die dingen dus omdat er ook administratie van de speelzaal opstaat en ik alles wil voorkomen dat ik dat kwijt raak.
een nieuwe laptop! leuk om mee te spelen, vooral als ik de foto's ga overzetten!
mijn koninginnendag op marken, de clubcrea van het vorige jaar, zooo gaaf en de eerste quilt die ik deels op mijn nieuwe machine heb gemaakt!
mijn stitchery  quilt.
de quilt van de basiscursus, zo spannend hoe hij uit de was zou komen!
toch mis ik op onverklaarbare wijze ook nog heel veel foto's vooral die van dit jaar.
dat wordt spitten op de externe schijf, en vooral weer heeeel veel nieuwe foto's maken.

vandaag begint de quiltbee bij Saen Crea weer dus ga ik eerst op de fiets!

6 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Het is altijd heerlijk spelen met een nieuwe comp, laptop weet ik niet, want die heb ik (nog) niet.
Leuk die quiltjes weer eens te zien.

Groetjes
Ines

Annelies zei

Leuk deze quilts weer te zien. Veel plezier op de bee en goed weekend.

Guusje, zei

Wat een mooie quilts. Veel plezier met je nieuwe laptop en op de bee.

Inge zei

Lekker hè, een nieuw laptoppie. De mijne is ook redelijk nieuw en ik ben er zó blij mee.
Leuke quilts laat je zien.

Fijne zondag,
Inge

Miny zei

Succes met je nieuwe laptop. Wat is de stichery quilt ontzettend mooi, prachtig zoals je het hebt afgewerkt.

Groeten Miny

Unknown zei

hoi ik kan het ook