woensdag 11 september 2024

Herfstweer

 

Dus roepen er in de winkel wat heksendingen om aandacht, 
gelukkig kunnen ze die krijgen, gezellig in verschillende hoekjes verschijnen de patronen, 
passende stoffen en herfstdecoraties

Pompoenen kan je ook maken tijdens de workshop Pompoen collage
 en geloof me als je er 1 gemaakt hebt volgen er vast meer.


Ook nieuwe workshops horen bij de herfst
en al heel lang staat er een paarse quilt op mijn verlanglijstje
Geïnspireerd door alle verschillende sampler quilts die er zijn 
ben ik begonnen met tekenen van mijn eigen sampler

Een Ruit als basis en dan maar tekenen, de eerste zijn eenvoudig
maar er volgt zeker een uitdaging.

En een leuk nieuwtje: wist je dat ik applicatie 1 niet alleen in schagen geef 
maar dit jaar ook als twee daagse op lokatie?!
voor meer info :





Geen opmerkingen: