donderdag 14 maart 2024

Van Sarah naar Jen en de dijk over...



De Sarah Fielke groep is bij ons overgegaan in een Jen groep.
De samenstelling nog steeds dezelfde alleen wordt er aan verschillende quilts gewerkt.
Zoals deze prachtige Gypsy Wife van Jen...

Maar ook de Secret Garden doet nog mee, met een super variatie op de eekhoorn.

of deze dan, zo mooi kleurgebruik!

tenslotte het tulpenblok uit de Golden Days....
Er was weer genoeg te zien!

Op mijn vrije dinsdag ging ik sinds lange tijd over de dijk.
Het was te lang geleden, gelukkig zijn sommige vriendschappen eeuwig!
Facebook kwam toepasselijk met deze.....

Een rondje kringloop leverde ook een schat op, een weefschuitje.
Mooi voor het nieuwe project dat ik wil gaan starten....


Een ander project, 
we hebben in de winkel nu een geweldig assortiment met draadjes en borduurlintjes.
Leuk om van alles mee te doen.

Gewoon heerlijk op de bank met een schaal met draadjes en gaan maar....
Heerlijk toch?



 

2 opmerkingen:

Frederika zei

Prachtig werk, zo verschillend.

Lucky 31 zei

Ik heb genoten van je bericht! Jouw perspectief voegt diepte toe aan het onderwerp. Ik kan niet wachten op meer van jou.