zaterdag 24 februari 2024

Crea Days en allemaal gezelligheid.

 

Deze zaterdag begint met voor mij het ultieme gevoel van lente.
De eerste bloem in mijn favoriete boompje!
Geen mooiere begin van mijn dag!
Vandaag beginnen de Crea Days in Zaandam

Ik ben daar niet maar de winkel wel, met Vera en Aljona die daar dit weekend iedereen verwelkomen met een geweldig vrolijke stand.
Dus heb je tijd ga er langs, 

Je vind daar ook dit "Hart"stikke Leuke Quiltje.
Lekker handig in een pakketje met alles erbij!

Vandaag ben ik dus in de winkel, maand 2 van de Flowering Fields BOM.
En vanmiddag handquilten,
Altijd een heerlijke les,
 handquilten is altijd even een ding om te leren maar zo heerlijk om te doen.
met natuurlijk de mogelijkheid om mijn Treasure Timble uit te proberen.

De volgende Beurs waar we te vinden zullen zijn  zijn natuurlijk de 
En ook dit jaar geven we workshops!
Ik hoor je denken dit is Cathedral Window, maar nee, dit is veeeeel makkelijker!
Alles van weten? Geef je op op de site van de Patchwork & Quiltdagen!

Zo ik spring in de auto! Fijne zaterdag allemaal!



Geen opmerkingen: