zondag 5 juni 2022

Butterfly's Ball en winkel dingen

 

Het "drama" van de Butterfly's Ball,
nou ja drama, het zinde me gewoon niet,
waar mijn randen van de quilt keurig plat bleven liggen.
Hubbelde het middenblok vrolijk rond.
Aljona wilde me nog gerust stellen met "dat quilt ik wel weg"
Maar het liet me niet los.

En dus ging vorige zondag het tornmes erin. 
Samen met Marjan haalde we alles los.
En Marjan zette voor mij de randen opnieuw aan!
(Hulde aan Marjan !!)
En zie hier hij is weer helemaal mooi en strak! nu kan ik weer door..

Ondertussen komen er tijdens het werken de mooiste projecten voorbij

wat is het genieten!!!

En hier een prachtige dame in westfriese klederdracht.
Gemaakt door haar oma!!!
Jammer toch dat er nog geen mini miss gekozen kan worden, ze zou zeker winnen.
mooi op tijd klaar voor de markten die vanaf 30 juni weer van start gaan!
Deze vreemde vogel kwam ook langs, (lol)

en wat een project is dit, een eigen ontwerp met steeds een nieuwe rand.
Hoe leuk is het werken niet met al dat moois!
Maar nu ?
Pinksterweekend, het wordt heerlijk handwerkweer!









Geen opmerkingen: