maandag 6 december 2021

De draad weer oppakken!

 

Na hele emotionele dagen proberen we de draad weer op te pakken.
Wat hebben we een hoop lieve kaartjes, bloemen en berichtjes gehad,
ze bieden heel veel  troost,

Inmiddels ook weer gewoon aan het werk, 
niet erg hoor!
Er wachten leuke klussen
Zoals de etalages doen!

Heerlijk om alles in kerstsfeer te brengen, 
en wat hield papa daarvan
Bij alles wat ik doe dwaalt hij door mijn hoofd.

In de winkel en in de webshop vind je bij ons ook heerlijke nieuwe pakketten!
wat een feest, om kado te geven of om te ontvangen!!!

En s'ávonds quilt ik aan de Baltimore Kerstquilt,
 iedere avond een paar draadjes.

3 opmerkingen:

Quiltblog Janine zei

Nog van harte gecondoleerd. Hoop dat je tijdens het quilten je gedachten kunt laten gaan. Heeft mij wel geholpen.

miekequilt zei

Het leven gaat door, maar het gemis blijft. Blijf maar goed aan je vader denken. Praat veel over hem, dat is fijn en mensen begrijpen je verdriet echt wel. Hopelijk kan je moeder verder zonder hem.

quiltlodge gerda zei

Hoi Jacqueline, fijn dat je afleiding in de winkel hebt. Zo’n akelig lege plek die is ontstaan bij het overlijden van je vader is heel verdrietig. Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten van deze maand met al z’n feestelijkheden. Heel veel sterkte en warme groetjes.😘