zondag 18 april 2021

Een verhaal van spannend tot een feestje

 De afgelopen twee weken waren spannend ,

Het begon allemaal met de corona besmetting van Sander en Laura.

Natuurlijk had ik het voor elkaar gekregen om in contact te zijn geweest en mocht ik thuis blijven.

Gelukkig bleek ik niet besmet.

(onder toeziend oog van Scooby kon ik mooi de top afmaken van onze toekomstige BOM.)


Jammer genoeg waren Sander en Laura behoorlijk ziek

 en konden ze vrijdag niet aanwezig zijn bij mijn verjaardag.

(als ze beter zijn gaan we gewoon in herhaling)

Vrijdag bleek niet vergeten te zijn, wat een feest.

De dames van Next Level Cakes hebben zichzelf overtroffen met deze geweldige taart

die Aljona had geregeld.

Ik ben overladen met bloemen, planten en allerlei lieve kadootjes, lapjes en kaartjes.

zoveel dat de bloemen door het hele huis (en buiten ) staan.
Ik was er helemaal stil van en heb het hele weekend om ervan te genieten.




3 opmerkingen:

Marjan zei

Het feestje was je zo gegund.

Anoniem zei

Zo zie je maar hoe snel het kan gaan ,misschien heb je er iets van geleerd !

Gr Jan.

Coby Breitner zei

Gefeliciteerd alsnog en wat een geweldige taart zeg.