zaterdag 19 december 2020

Prachtige sterren!!!

 

In de winkel hangen behalve mijn sterren, 

ook de sterrenquilts van een deel van de cursisten die deze cursus bij mij hebben gevolgd.
Door de Corona maatregelen kunnen  jullie ze nu niet bewonderen .
Dus plaats ik ze vandaag maar hier!

Die van Astrid, die nog niet helemaal klaar was maar toch nu al zo mooi!

Monique die een hele gave rand heeft gekozen!


De sterren van Els, prachtige verwerking van Randstof in de blokken!!!

Froukje heeft de sterren echt laten stralen,

Ilona haar sterren in roze rood, gewaagd maar ook super geslaagd!

en tenslotte de sterren van Lia, wauw!
Ik ben zo trots op deze mooie sterren!
Dames ze zijn prachtig geworden en wat fijn dat we ze even mogen lenen!!!!!

PS de winkel is gesloten maar bestellen via mail, webshop, telefoon, app of messenger kan altijd!
we verzenden, bezorgen waar mogelijk en afhalen bij de deur kan ook!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Een mooie collectie

Ineke wagenborg zei

Dat was ik, vergeten m,n naam in te vullen.