woensdag 18 november 2020

Geduld....

 

Scooby heeft deze dagen les in een portie geduld, 
dat is heel lastig als je zo dol op pepernoten bent.


Geduld is doorgaans ook niet mijn sterkste kant,
Ik weet van mezelf dat ik nog al druistig kan zijn
en op zijn Jacq's is dan ook onder mijn cursisten wel bekend.

Het naaien van een ruit stof is dan ook een uitdaging, 
Maar ik ben tevreden zowel over de rok als het vestje.

Wie deze dagen de etalage bekijkt zal zich afvragen of we nu ook fietsen verkopen.
Gelukkig niet, hij vervoert wel pakjes,
Nu nog voor de sint maar strakjes ook voor onder de boom.

Wij brengen deze dagen ook veel pakjes naar de post,
Dat kan ook niet anders met zo veel leuks in de webshop.
En hoe leuk is het dan als je eigen patroon besteld wordt.
(daar wordt je dan toch blij van!)

1 opmerking:

Anoniem zei

Een advies pepernoten zijn heel slecht voor een hond ,vraag maar na bij een dierenarts !

Groet PCS d.a