woensdag 14 oktober 2020

Lang geleden....

 

Door alle drukte van de afgelopen maanden 
kwam het steeds niet van Bloggen.

Maar er komt weer wat rust, mijn vader is na een heftige periode weer thuis.
mijn oudste is hersteld van Corona 
en de winkel draait gelukkig mede dankzij heel veel lieve hulp lekker door.
De amish Cirkel Quilt heb ik in de naad gequilt met de Longarm.

Nu hangt hij in de winkel, al gaat hij er toch nog even af voor het toevoegen 
van wat details.
maar dit was niet het enige dat ik de afgelopen tijd heb gedaan,
De nieuw Simply Modern kwam binnen en 
Marjan en ik vielen als een blok voor de eekhoorntjes op de voorkant.
Dus hop hop , knippen en plakken
Marike heeft hem voor me gequilt en klaar!!!
Super leuk!!!! 

was er nog meer? ja in een volgend blogje!!!






Geen opmerkingen: