woensdag 19 augustus 2020

Quilter's Patch en Corona

 

Terwijl ik jullie de foto's show van de Quilter's Patch van Edyta Sitar. 
Die ik gemaakt heb,
Waanzinnig mooi gequilt door de enige die mijn quilts mag quilten:  Aljona!!!!
(er is echt naar mijn mening niemand die dat zo mooi kan)


praat ik jullie bij over een hele lastige periode 
want stil dat was het al op mijn Blog, mijn vader is heel ziek
en had daarom al mijn aandacht nodig.


een ander halve week geleden kwam daar een hele grote zorg bij,
onze oudste werd ziek, en wat doe je als moeder idd
Je brengt hem naar de arts. 


daar kan je veel van vinden, of het slim was of niet

maar mondkapjes op, desinfecteren ramen open van de auto en gaan.

onze angst werd werkelijkheid en hij werd gediagnostiseerd met Corona.

( VOOR IEDEREEN EVEN DUIDELIJK, IK HEB DAARNA MET NIEMAND MEER CONTACT GEHAD, BEN METEEN IN QUARANTAINE GEGAAN)


hij in isolatie in zijn eigen huis en ik in quarantaine thuis, papa in het ziekenhuis.
de chaos was compleet.
Ik ben heel blij en dankbaar te kunnen melden dat papa weer thuis is ( niet beter maar wel thuis),
 mijn oudste gelukkig langzaam hersteld (nog lang niet beter maar de weg terug is ingeslagen)
en ik negatief getest ben en na een periode van 10 dagen quarantaine mag ik weer naar buiten.

Misschien overbodig om te melden dat ik aan iedereen wil benadrukken dat Corona geen grapje is en wij dit nog steeds heel serieus moeten nemen, mijn zoon is 25 en heel ziek geweest. 
BLIJF VEILIG, HOUD JE AAN DE REGELS 
 EN ZORG GOED VOOR JEZELF EN ELKAAR!!!!





12 opmerkingen:

engelien zei

Wat een heftige tijd heb je gehad.
Heel veel sterkte voor de komende tijd.
Groetjes, Engelien

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat een nare samenloop van omstandigheden Jacqueline.
Hoop van harte dat het met je vader en zoon, de goede kant op gaat.
En jij genieten van je nieuwe, uit quarantaine, vrijheid.
Groetjes Mieke

Marjan zei

Ben heel blij voor je dat je negatief bent getest en weer naar buiten kunt. Gelukkig gaat het met Robbin ook de goed even kant op.
Ik hoop echt dat iedereen zich nu aan de regels gaat houden zodat het aantal besmettingen terug lopen. Liiefs en tot snel. Marjan.

Annelies zei

Wat maak je allemaal mee ! Veel sterkte en beterschap voor jou en je familie.

Conny's-blog zei

Heftige tijden voor jullie zeg. Nu beterschap voor je familie zeg...........liefs.Conny

Ineke zei


Wat een vervelende tijd voor je.
Gelukkig is je vader thuis Dat is fijn.
Hopelijk komt het allemaal goed met je zoon.
Sterkte met alles

Rita zei

Wat een nare tijd voor jullie. Fijn dat het nu iets beter gaat en dat je vader weer thuis is. Sterkte voor je zoon en hopelijk gaat het straks weer beter met hem. Hou je haaks.

Rennie de Jonge-Bestman zei

Wens je kracht en positiviteit voor je weg terug. Duurt lang maar blijf vertrouwen houden. Ik vecht me ook terug. Komt goed en weet dat jouw onvoorwaardelijke liefde door niemand bekritiseerd mag worden.

Anoniem zei

Wat een heftige tijd heb je gehad,hoop dat alles nu wat rustiger word.
Ja het virus en hoe vooral de jeugd en de DOMME mensen ermee omgaan ,ze zullen het nooit leren zolang het niet in hun straatje komt.
Ook de ministers gaan er slap mee om ,en moeten HOGE BOETES komen voor dat tuig ,en de POLITIE mag ook wel eens optreden en
niet alleen maar lieve koekje bakken SLAPPE LUI .

Jan.

José zei

Jeetje Jac het is weer veel, hopelijk gaat de zon weer schijnen. Sterkte hoor xxx

José zei

Jeetje Jac het is weer veel, hopelijk gaat de zon weer schijnen. Sterkte hoor xxx

wapiti zei

"de chaos was compleet". Dat heb je heel juist uitgedrukt, denk ik. Het moet een heel moeilijke tijd geweest zijn voor jullie!
Hier in de provincie Antwerpen en nog meer in en rond de stad Antwerpen zijn de regels zeer streng en strikt. En toch is het aantal gevallen hier ook toegenomen. Nu gaat het weer een beetje beter.
Ik zou je verhaal aan mijn moeder willen voorlezen. Ze gelooft het allemaal wel, maar houdt zich niet echt aan de regels en brengt daardoor ook ons in gevaar, want ze woont bij ons.
Zo moeilijk allemaal!