zondag 19 juli 2020

Zorgen....


Het is een beetje heel stil,
want de zorgen voor mijn vader vullen mijn dagen.


En dan biedt een gekregen bos prachtige bloemen van een lieverd troost,

Net als de bloemen voor onze trouwdag gekregen van Tristan,
en ook nog een bos van mijn lief,  een huis vol Liefde!
Als ik naar mijn ouders ga neem ik de vierkantjes mee om te borduren.

Quilten doen ik thuis s'avonds,
met een plaatje erbij.
We zorgen nog door en 
genieten van de tijd die ons nog gegeven wordt.
En dan zal het hier soms een beetje rustig zijn.



6 opmerkingen:

Annelies zei

Sterkte toegewenst Jacqueline.

quiltingmieke zei

piep

Zorgen voor... het vergt heel wat, geniet van elke dag meid..
k doe het momenteel ook voor mijn vadertje,
knuf

Rita zei

Sterkte Jacqueline!

wapiti zei

De zorg voor ouders is soms zwaar, maar tegelijk ook heel mooi.
Mijn oude moeder woont bij ons en kan nu omwille van flauwvallen niet meer lange tijd zonder oppas. Ik heb dus een beetje huisarrest. Dat is niet gemakkelijk en toch ben ik blij dat ik dit voor haar kan doen.
Ik wens je nog mooie dagen met je vader, de kracht om het vol te houden en veel optimisme om de dag toch nog vrolijk te maken.
Warme knuffel!

miekequilt zei

Zorgen voor je ouders kost energie en tijd. Maar hopelijk krijg je er liefde en dankbaarheid voor terug. Gelukkig is er altijd een handwerkje om te ontspannen.

Karin zei

Sterkte lieve Jacqueline .
Ik wilde dat ik nog jouw buurvrouw was zodat we de zorgen konden delen net als vroeger. Ik ben nog in de buurt hoor...je mag altijd een bakkie komen doen of bellen wanneer je daar zin in hebt.. xxx karin