zondag 26 januari 2020

quilter's Patch en meer

Tussen alle drukte door werk ik stug door aan de Quilter's Patch
de Quilt die op het moment als BOM in de winkel loopt.

Ik geniet enorm van deze reus van een quilt, zeker nu de laatste rand gemaakt kan gaan worden
hier komen applicaties in en ga ik een kleine wijziging aanbrengen in het patroon.


gisteren was Rita Dijkstra bij ons in de winkel

een flinke groep dames ging aan de slag met sjablonen, verf
en het naaien van  gebogen lijnen

de resultaten waren verrassend

en vooral heel verschillend

een top dag ! en nu?
vandaag is de laatste zondag van de maand
Koopzondag in Schagen!!!
de winkel is open van 11.00-16.00
en een gezellige gratis inloopbee!!!!

4 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een vrolijke quilt !
Werk ze vandaag !

Mrs. Sutherland zei

Ik zie je quilt en denk er opeens aan dat het binnenkort weer lente gaat worden!
Fijne maandag, Mar

patricia zei

que bonito que se ve todo me encanto

Chris zei

Wat een leukerd, die BOM!!