donderdag 20 juni 2019

rust...

dus tijd om te breien, mijn vest ligt al jaren maar de oksel is bereikt
en dus heb ik een boordje inmiddels op de pen staan.

hier nog even niet, 
hier het eerste boordje, volgens patroon.
veel te veel steken dus patroon aanpassen.
niet mijn sterkste kant als het over breien gaat
maar het komt goed.


de vriendschapsquilt is klaar, wat is hij mooi geworden
hij ligt bij Marjan op de bank.

op de baltimore bee kwamen weer prachtige werkstukken voorbij

dan wens je toch dat je meer tijd hebt

wat schitterend!!!! het was weer genieten
6 juli is er weer een nieuwe Baltimore Bee!!!

2 opmerkingen:

Annelies zei

Ja, als we toch eens meer tijd hadden.

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Prachtig dat jaquard breisel. Nog even en het is af! Heb dat vroeger ook veel gebreid. Ik geef me er nu geen tijd meer voor.