maandag 15 april 2019

Jurken!


Tijdens de Sale van Succubus kocht ik deze keer drie jurken speciaal voor de Beurs.


Hillarisch dat de stof van de eerst jurk ook terug te vinden was in de Delilah van Judith!




de tweede jurk trok vooral de aandacht van een aantal  medestandhouders,
die ook wel een poesje wilde uitknippen

nou dat was te regelen......

's avonds knipte ik de kopjes uit de stof 
om ze 's morgens bij de standhouders in de kraam te leggen

Natuurlijk zorgde dat voor geweldige reacties, want ik had toch niet echt....
hihihi, natuurlijk niet!
bij de jurk hoorde ook een strik, maar omdat ik die niet mooi vond had ik die eraf geknipt.
hier kwamen de katjes uit!

het zorgde voor een vrolijk begin van de laatste dag
waar ik overigens deze bijna gewone jurk aan had.
;)





4 opmerkingen:

Annelies zei

Heerlijke jurken !

Carine Remmery zei

Misschien moet je een jurk ontwerpen met stofjes uit jullie winkel? Fijne week Jaqueline gr Carine

Ineke zei

Ze staan je prachtig!

Swift fund zei

Heeft u een of twee problemen van andere geldschieters? Ik wil dat u bij ons een kans neemt, u zult nooit spijt hebben van zakelijke transacties met ons bedrijf. We hebben directe en efficiënte leveranciers. Ik ben het enige (directe) mandaat voor verschillende echte efficiënte aanbieders voor lease / verkoop BG / SBLC en andere financiële instrumenten, tegen redelijke prijzen, Uitgifte door een AAA-bank met de hoogste rating in Europa. Voorlopig richten we ons op BG / SBLC voor Lease en verkoop transacties, echter, onze Lease BG / SBLC / MTN is 3 + 1% en Verkoop tegen 30% + 1%. Moet je dit interessant en acceptabel vinden? Neemt u alstublieft contact met ons op en wij zullen DOA binnen maximaal 48 uur beoordelen en beantwoorden. Verzoek om volledige proceduredetails indien u interesse hebt. (WE VERPLAATSEN SNEL) Neem voor meer informatie contact op met: Neem contact met ons op voor meer informatie: E-mail: swiftfinance@hotmail.com Skype: swiftfinance@hotmail.com